tiistai 12. tammikuuta 2016

Kaakon lukijoille!

Mun hevosella olisi tarvetta laadukkaalle kiropraktialle ja olen selvitellyt vaihtoehtoja ja todennut, ettei siellä kaakossa oikein kukaan käy. Laapaksen Tuija hoitaa minun heppaa, ihan kuten monen teidänkin heppaa, mutta nyt me tarvittaisiin jotain muuta. 

Eli mun kysymys teille onkin, että olisiko teillä kiinnostusta ja innostusta, jos Belgiasta tulisi heppoja hoitamaan sinne jollekin maneesitallille eläinlääkäri, joka on erikoistunut kiropraktiaan? Bruno Beyne on hänen nimensä, kotisivut löytyy täältä.  Bruno on hoitanut mun hevosia vuosia ja on kyllä erittäin pidetty ympäri maailman, hän käy säännöllisesti Oulussa ja pk-seudulla ja nyt siis olisi mahdollista saada hänet myös Lappeen suunnille, jos 10+ hevosta saadaan kasaan. Yleensä hoitopäivä on arkena, hän katsoo hevosen ensin liinassa ja sitten vasta käsittelee hevosen, ei käytä ns. työkaluja, kun tekee kiropraktiaa. Hoidon hinta riippuu tietysti mitä tehdään, onko pelkkä kirohoito, akupunktio vai tekeekö jotain eläinlääkärijuttuja, vaikkapa nivelten piikityksiä, mutta yleensä noin jostain 100€-> ja hoito kestää tietysti hevosesta ja ongelmista riippuen noin 30min. Bruno ei puhu suomea, mutta jos kukaan muu ei halua tulkata, niin minä voin vaikka tarvittaessa lentää siksi päiväksi Suomeen.

Ja Bruno voisi olla tulossa jo helmikuun alussa, jos ollaan oikein nopeita! Nyt jos joku on kiinnostunut, niin minuun yhteyttä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti