tiistai 23. kesäkuuta 2015

Viikko enää




Andrea Bocelli oli kyllä just niin hyvä kun oletinkin! Mutta siinä missä lipussa luki, että tilaisuus alkaa klo 20.30, niin vasta tuossa 22.30 päästiin vasta pääesiintyjän pariin. Ja koska lämpötila oli suomalaisissa juhannusaaton tunnelmissa eli noin 10 asteessa, tuon 2h tunnin paikallaan istumisen jälkeen mielessä oli vain miten paljon minua paleltaa ja kuinka me opiskeltiin patofysiologian kurssilla hypotermian mekanismeja.. :) Wroclaw on Euroopan kulttuuripääkaupunki ensi vuonna 2016 ja tämä oli avajaistilaisuus, niin ensimmäiset 2h oli aiheeseen liittyvää mainostamista - kerrattiin Wroclawin kulttuurihistoriaa; pieni haastattelupätkä (ilman englanninkielisiä tekstityksiä tietysti) ja sitten laulu aiheesta! Olisi ollut mielenkiintoista mitä laulussa Wroclawin arkkitektuurista laulettiin :D

Enää viikko ja 1 tentti 3. vuotta jäljellä! Ensi viikolla tähän aikaan olen Varsovassa Helsingin koneen boardingissa ja siitä se kesä sitten keskiviikkona alkaa! Tein myös uuden mansikkakakunkin juhannuksen kunniaksi, sain kovasti kehuja siitä, kohta olen ihan ammattilainen! :) Sitten mun ensi vuoden kämppis Nepalista toi vastavuoroisesti tekemäänsä pastaa mulle ja olipas suu palaa siitä, pikkasen eri tavalla mausteita kun mitä meillä käytetään! Voi olla, ettei kamalan usein ensi vuonna syödä yhdessä samaa ruokaa :p

Toivottavasti teillä meni juhannus hyvin! Jossain puolen Suomea keli taisi olla ihan oikeinkin hyvä. Kyllä se kesä sieltä vielä varmasti tulee! Nyt patologian kimppuun..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti